پالت، یکی از ابزارهای آشنایی است که شاید بسیاری از شما با آن آشنایی داشته باشید. اغلب از این ابزار برای قراردادن محموله بر روی یکدیگر، یا حمل کالا استفاده می‌کنند. کیفیت و نوع حمل مواد و تجهیزات می تواند در انتخاب نوع پالت تاثیرگذار باشد و انتخاب نوع پالت درست و مناسب باعث سالم ماندن محصول در طول مدت جابجایی می شود.
پالت‌ها، سطوحی صاف و افقی هستند که می‌توان آن‌ها را روی‌هم چید، جابه‌جا کرده یا حتی باری را بر روی آن‌ها قرار داد. به طور کلی تحمل وزن بالا، داشتن ابعاد استاندارد و داشتن مهره گند زدایی از مهمترین مشخصه های پالت چوبی می باشد. معمولاً هر پالت چوبی قادر هست وزنی معادل ۷۰۰ کیلوگرم تا ۱۵۰۰ کیلوگرم را تحمل کند. جهت خرید پالت چوبی در کرج و تهران با بهترین کیفیت و با ارزان ترین قیمت پالت چوبی به وب سایت زیر مراجعه نمایید.

وب سایت : www.paletchobi.com

شماره تماس : 09122610604

خرید پالت چوبی در کرج

مزایای پالت چوبی

  •  ساده‌تر کردن حمل و نقل و جا به جایی وسایل
  • اصحکاک مناسب بین سطح کالا و جنس چوب باعث می شود تا مواد به خوبی روی پالت قرار بگیرند.
  • طراحی‌های متنوع و ارزان بودن
  • عدم لغزیدن پالت در کف انبار و سطح شیب دار به دلیل جنس چوب
  • قابل بازیافت و بازگشت به محیط زیست
  • سبک تر بودن چوب نسبت به موا استفاده شده در ساخت سایر پالت ها

خرید پالت چوبی کرج

قفسه بندی در انبارداری، یکی از روش‌های نوین و پرکاربرد است. قفسه بندی به کمک پالت‌ها یکی از راه‌ های نظم بخشیدن به محیط‌ های کوچک است که در چیدمان و مرتب سازی محیط تاثیر بسزایی دارد. از پالت های چوبی و یا پلاستیکی برای قفسه بندی و انبارداری در صنایع و فروشگاه های مختلف استفاده می شد. قیمت پالت چوبی ، فلزی و سایر پالت های پرکاربرد، در هر یک از این انواع متفاوت است و تحت تاثیر قیمت چوب و یا فلزاتی چون آهن تغییر می‌کند.